welkom to the family - Reisverslag uit Iloilo, Filipijnen van joppe peeters - WaarBenJij.nu welkom to the family - Reisverslag uit Iloilo, Filipijnen van joppe peeters - WaarBenJij.nu

welkom to the family

Door: joppe peeters

Blijf op de hoogte en volg joppe

27 Maart 2014 | Filipijnen, Iloilo

de 2de week op medisch intensieve was niet zo spannend als de eerste maar er was nog evenveel kans om technieken te doen zoals maagsondes en infusen. het leek eventjes niet goed te gaan met een van de patiënten omdat zijn parameters op van het ene uiterste tot het andere gingen zoals een bungee springer. maar de volgende dag waren we toch instaat om hem terug te stabiliseren en hem iets of wat uit de coma te halen. als de medeverplegers vorige week al vriendelijk waren dan is het deze week helemaal los gekomen. het nerveuze was eraf en man wat zijn die filipijnen toch een vrolijke bende. Een beetje te vrolijk naar mijn goesting want ik werd al bijna verplicht om mee naar de karaoke te gaan en constant op de foto te staan. 2 dingen die toch wel genant zijn als je niet fotogeniek bent en een stem als een kat hebt.
verder zijn we van plan om dit weekend naar boracai te gaan de toeristische trekpleister van de streek en een van de mooiste plaatsen in de wereld om te duiken. ik ben benieuwd.

  • 31 Maart 2014 - 17:54

    Els De Schutter:

    Hoi Joppe,

    Een gelukkige verjaardag ginder he, geniet ervan.
    Leuk om de reisverslagen te lezen, het is precies wel een heel belevenis ginder.

    Groetjes,
    Tante Els, Nonkel koen, Evelien, Lisse en Lore

  • 05 April 2014 - 20:46

    Jan Geuens:

    dag Joppe,

    Het zal voor U ook een hele ervaring zijn om daar te werken.
    Wij wensen U een prettig verblijf, en , heel veel succes.Geniet ervan
    Groetjes jan en Maria

  • 06 April 2014 - 11:33

    Nancy [ma Gunther ):

    Ik vindt dat je wel fotogeniek zijt. Over da
    zingen moet ik u wel gelijk even . De groetje en je ziet ik volg jullie allemaal .Nog een late gelukkige verjaardag want ik wist het niet .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Iloilo

joppe

stage in de fillipijnen

Actief sinds 07 Maart 2014
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 8967

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 01 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: